Monday, May 23, 2011

Jek Kereta Hilang

Periksa jek kereta

PERKARA yang ingin saya utarakan di sini mungkin tidak penting atau mungkin hanya berlaku pada saya. Tetapi saya ingin mengingatkan kepada semua supaya berhati-hati sekiranya menghantar kereta anda untuk di servis di mana-mana bengkel.

Suatu hari saya ingin menggunakan jek kereta saya tetapi saya dapati pemutar skru dan juga pemutar jek kereta saya hilang. Saya fikir ini mungkin kesilapan saya. Tetapi tiga kereta lain yang cuba membantu saya juga kehilangan pemutar skru dan juga besi jek kereta tanpa disedari.

Kemungkinan besi ini diambil secara sengaja atau tidak semasa kita menghantar kereta untuk diservis.

Saya mengajak semua pemilik kereta, cuba periksa pemutar skru dan besi jek kereta anda. Masihkah di situ? Ini cuma sebagai peringatan.

JA_ARZL

Kuantan, Pahang

No comments:

Post a Comment