Friday, September 19, 2014

wahai isteri isap zakar la pulak



HISAP ZAKAR SANGAT BAGUS UNTUK KESIHATAN.

JOM RAMAI2 HISAP ZAKAR
MAAF INI BUKAN PORNO:
Tapi untuk kesihatan terutama buat IBU -IBU@ISTERI. Manfaat menghisap ZAKAR (Titit/Penis).
1. Menghisap zakar boleh menjaga keseimbangan Sistem KARDIOVASKULAR. Ketika Anda menghisap zakar pasangan dalam waktu yang lama, Degupan Jatung boleh meningkat hingga 110 per minit. Ini boleh menjadi latihan yang bagus untuk kesihatan Jantung.
2. Menghisap zakar pun boleh membuat Berat Badan Anda tetap stabil atau bahkan Berkurang. Hal ini disebabkan, menghisap zakar selama 5 minit dapat membakar 12 KALORI.
3. Menghisap zakar juga dapat Mencegah Penghasilan Hormon STRESS,GLUKOKORTIKOID. Hormon inilah yang menyebabkan Tekanan Darah Tinggi, lemah otot dan INSOMNIA.
4. Inginkan wajah kekal muda?Jika begitu, jangan ragu untuk lebih kerap menghisap zakar.Dengan memegang zakar, lebih daripada 30 otot wajah bergerak sehingga berguna untuk meningkatkan aliran darah ke kulit wajah dan Menghaluskan Kulit.
5. Selama ini menghisap zakar dianggap sebagai perbuatan yang tidak sopan. Tetapi pada kenyataanya menghisap zakar membolehkan kita AWET MUDA, juga ubat semulajadi yang dapat mengekalkan AWET MUDA, merangsang sistem kekebalan tubuh, akhirnya ia dapat menghasilan antibodi yang mampu melindungi Anda dari VIRUS. Proses ini disebut CROSS IMUNOTERAPI.
6. Setelah menghisap zakar, pernafasan wanita akan menjadi lebih cepat. Rata-rata setelah memegangnya, orang akan menyedut dan membuang nafas 60 kali dalam satu minit. Sedangkan dalam keadaan normal, hanya 20 kali tiap satu minit. Menyedut dan membuang nafas lebih kerap akan mencegah berbagai gangguan di paru-paru.
7. Menghisap zakar lebih daripada 3 minit akan merangsang tubuh menghasilkan rantaian kimia yang akan menghancurkan hormon penyebab STRESS.
Nah tunggu apalagi, UNTUK WANITA yang belum bersuami, segera carilah pasangan anda... peganglah zakarnya demi kebahagian hidup anda. Bagi yang sudah bersuami, jangan sia-siakan zakar suami anda demi kesihatan anda berdua..
Fwd kan kepada ISTERI anda..Yang belum beristeri.. PEGANG SENDIRI
INFO dari PAKAR SAKIT PUAN HUKM anak-ketam.blogspot.com

No comments:

Post a Comment