Saturday, April 14, 2012

sepatu

Sepatu merentas zaman




SEPATU CR Exchange menggunakan warna-warna terang dan rona neutral yang klasik. Ia dicipta bukan sahaja untuk melaram ke majlis-majlis tertentu, bahkan sesuai dijadikan kasut harian.
Pilih mengikut cita rasa anda sama ada daripada kasut tumit tinggi atau yang bertapak rendah. Setiap perincian yang digunakan pasti menyerikan langkah anda.
Kasut tumit tinggi yang diperbuat menggunakan material kayu, Back to Basics memberikan keselesaan ketika berjalan ibarat sandal. Teknik pembuatan yang teliti dengan tali bersilang melilit pada seluruh kaki menjadikan kaki anda tampak lebih panjang.
Mahukan penampilan klasik? Jangan ragu-ragu untuk menyarungkan sepatu Naturally Neutral yang direka dengan pilihan warna bumi. Rona krim dan perang merupakan warna yang sesuai digabung dengan apa jua busana dan menjimatkan masa anda berfikir memilih sepatu yang sesuai.

SEPATU Back to Basics mencerminkan keperibadian wanita yang menginginkan imej klasik.


Sekiranya perincian tali menjadi perhatian pertama anda, cuba kasut Classic with a Twist yang mempunyai tali berpintal sebagai penata utama. Selain menjanjikan keselesaan maksimum, ia turut didatangkan dalam tiga warna asas iaitu hitam, putih dan kuning air (beige).
Bead Beautiful pula padan untuk wanita yang berjiwa ranggi. Perincian manik-manik segi empat halus yang menghiasi tali yang melingkari bahagian belakang sepatu itu menonjolkan karakter riang si pemakai. Merah dan hitam menjadi tema warna untuk kasut bertapak rendah tersebut.

PINTALAN tali pada Classic with a Twist memaparkan elegan seorang wanita.


Untuk kaum Hawa yang menggemari penampilan campuran kasual dan sedikit lasak, sepatu Cut-out Cute adalah pilihan tepat. Penegasan kasut ini terletak pada motif potongan berbentuk segi tiga yang menghiasi keseluruhan kasut bertapak rendah. Ia membuatkan anda kelihatan santai tetapi masih elegan dan comel.

No comments:

Post a Comment